اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

پرتال هواداران والیبال اورمیه- یک فصل دیگر از لیگ برتر والیبال کشور با تمام فراز و نشیب هایش برای تیم اورمیه به پایان رسید فصلی که هواداران اورمیه همچون ستاره هایی در آسمان لیگ برتر ایران درخشیدند و نشان دادند که واقعا سطحشان بالاتر از این لیگ می باشد.
در این فصل که از ابتدا هواداران شور و شوق خاصی داشتند از همان بازی ابتدایی هواداران با تشویق های خاص خود نشان دادند که در ایران تک هستند.
این فصل با نو آوری های هواداران در شعارهای نوین و ابداع نوع جدیدی از تشویق ها به پایان رسید شعارهایی مانند عشقیم اورمیه و یا ای اورمیه سن قهرمان سان و ای اورمیه سن چوخ یاشا و حتی شعار معروف اورمیه اورمیه که با کوبیدن دست های خود به صندلی ها سالن غدیر را برای حریفان به لرزه در اوردند.
در این فصل هواداران از تیم های رقیب و تماشاگرانشان کم بی احترامی ندیدند تماشاگران یزدی که شعارهای نژاد پرستانه دادند ویا تماشاگران آملی که با بر خوردهای زشت و حمله به اتومبیل بازیکنان شهرداری از تیم اورمیه پذیرایی کردند و یا تماشاگران کرجی و به ویژه های لیدرهایشان که با شعارهای زشت و دور از شان به هواداران اورمیه ای حاضر در کرج توهین نمودند.
اما هواداران اورمیه در مقابل این بی احترامی ها صبر پیشه کرند و تنها به تشویق تیم خود پرداختند.
از اتفاقات قابل ذکر در این فصل اتحادی که بین اورمیه و تبریز و در بازی آخر بین اورمیه و گنبد نیز به وجود آمد نیز می شود اشاره کرد.
هواداران اورمیه ای که در تبریز با تشویق هر دو تیم چند روزی تمام محافل ورزشی را معطوف خود کرده بودند و هوادران تبریزی از این اقدام واقعا شگفت زده شده و اورمیه ای هارا تحسین می کرند.
در بازی پایانی نیز پس از سال ها کری خواندن هواداران دو تیم پر طرفدار لیگ برتر  یعنی اورمیه و گنبد با هم متحد شده و کدورت هارا کنار گذاشتند که امیدواریم این اتحاد سال های بعد نیز ادامه داشته باشد.
امسال هواداران از لطف گزارشگران تلوزیونی نیز بهره مند شدند و با گزارش هایی که در بازی پیکان و یا مشهد انجام گرفت معنی گزارش بی طرفانه را فهمیدند!!!!!
هواداران که در دو بازی مهم دور رفت در خانه به تیم های پیکان و پیشکامان باخته بودند بدون هیچ گونه اعتراضی و با تشویق تیم خود فرهنگ بالای هواداری خود را به رخ رقیبان کشاندند.
امسال ما بسیار کم شاهد توهین و یا اتفاقاتی از این قبیل در سالن غدیر بودیم و نشان از فرهنگ هواداران بود اما تاسف که فدراسیون برای پرتاب دو در بطری این هواداران عاشق را دو بازی محروم نمود اما این هوادران مشتاق با پرکردن سالن در برابر متین ورامین و تشویق های خاص خود نشان دادند که عاشق تیمشان هستند و حتی اگز بازیکن حریف به حیله و کار های زشت دست بزند و درصدد تحریک هواداران نیز باشد باز بجز تشویق تیم خود کاری با حواشی نداشته و به این بازیکنان درس فرهنگ اموختند.
در کل امسال با این که تیم اورمیه به نیمه نهایی راه نیافت اما پیروز و فهرمان این رقابت ها هواداران اورمیه بودند که هم به کل لیگ برتر فرهنگ نوین هواداری را تحمیل کردند و نام پرطرفدارترین تیم لیگ برتر را از ان خود کردند.
هواداران اورمیه قهرمان اخلاق و فرهنگ  /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 27244
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ